English / Українська мова
Language panel
Компанія European Shopping Agency орієнтована на покупки за кордоном. 

Його основна концепція пов’язана з подорожами, пригодами та високою модою.
За основу логотипу покладено грецький міф. Подорож Європи на бику – це дуже романтична та захоплююча історія, яка надихнула нас на створення цього фірмового стилю.
Легенда про Європу і Зевса починається, коли правитель олімпійських богів одного разу бачить молоду жінку. При першому погляді на Європу Зевс миттєво вражає її красою і витонченістю. Не будучи з тих, хто ігнорує свої бажання, бог приймає образ  білого бика і підпливає до берега, на якому грають Європа та її супутниці. Бик такий гарний, що всі дівчата по черзі гладять і гладять гарненьке створіння.
З часом Європа почувається досить комфортно з биком, щоб залізти йому на спину, щоб трохи покататися. Однак, як тільки вона безпечно сідає, бик рухається до моря, несучи з собою предмет своєї прихильності. Вони разом перетинають воду. Їхня дивна, але захоплююча подорож приводить їх врешті-решт на острів Крит.
Прибувши на Крит, Зевс нарешті скидає маску і відкриває Європі свою божественну ідентичність. Тоді смертна жінка стає ще однією з коханок бога.
Логотип створює асоціацію з подорожами та новими враженнями.
Для створення додаткових елементів використовується візерунок західноєвропейського принта. Податливі лінії декоративних квітів плавно поєднуються з м’якістю логотипу. Різкий контраст між чорним і білим доповнює королівський червоний, що створює відчуття грандіозності, витонченості та ексклюзивності. Кольоровий малюнок використовується всередині чорно-білих елементів, а кольорова підкладка використовується в строгому чорному пальті.


Замовник:
European Shopping Agency, м. Київ
Нагороди: Design and design International Awards, Favorite Design